nedelja, 13. januar 2008

Razstava LJ - 13. januar 2008

Fruc se je sicer ni udeležil, sva pa zato šla sama malo špijonirat in prinesla nazaj kar nekaj zanimivih slikic in vtisov.














3 komentarji:

Zlatolasska pravi ...

Hej vi trije.. :)

Kaj me pa niste ruknili? Najbrz zato k sm po tanovem viola in ne vec blont ne? Jaz vaju pa tudi nisem videla.. :-( No, skoda... Pa drugic ane?
Tako okvirno.. Sva se s Kajo (od Quida) pogovarjali, da bi se lahko kaj dobili v soboto, ce bo lepo vreme.. :) Ste za kako akcijo? Bi se bilo lepo videt..:)

No, pozdravcke od naju z Elly.. :)

Fruc (Qwenn od Jihlavské brány) pravi ...

Hej!
Pa sej sem te hotla pozdravt, pa si se ravn menla z enim no in sem vaju najprej slikala. Pol pa sem jst srečala enga znanca in se začela ment in ko sem se obrnla vaju že ni blo več:(

Ta sobota ne bo vredu, ker gremo (upajmo) smučat za par dni. Bi pa res blo super, če bi se vsi trije dobil...jst sem za, Fruc pa tud glasuje z vsemi štirimi tačkami:)

Zlatolasska pravi ...

No, super.. Bom vidla, kako se bova kaj s Kajo zmenile... Saj ce ne se pa lahko se kdaj drugic spet dobimo... Tele datume je itak zmeri ful tezko uskladit...

Uf, no, super pol, ce si me prepoznala.. :) Jaz pa vaju res nisem nic videla.. :( Upsi....

Pa lepo smucajte!