sreda, 14. november 2007

Misija "tigerček"

Nekega lepega sončnega dne prideta moja šefa iz trgovine in mi prineseta kožo. Ker rečeta, da je samo moja in lahko z njo počnem kar hočem, se kar takoj lotim misije "Kako dati lekcijo tigerčku":)
Kako je bila misija uspešna in moj profesionalni pristop si lahko ogledate v videu.

2 komentarja:

Zlatolasska pravi ...

Holjaaaaa....

No, pa je se en nas kavalircek dobil svoj blog! Kako sem vesela!

Pa kakega lepega tigercka je dobil! Wau.. Nasa Elly bi bila ziher fous, ce bi ga zagledala... Pa zdajle drnjoha na moji postelji.. ;-)

sam tale *fff* je pa cist isto rekel kot Elly.. :)

Poljubcke Frucu, pa oglasita se kaj se na najinem blogu.. :)

Kaja pravi ...

Živjo Nina in Fruc!

Kakšna faca je Fruc ko "napada" tigrčka=). Naš Quido pa odpelje svojo posteljo na sredino dnevne sobe, in se "jezi" na dekco v posteljci, in zraven še vse razkoplje...Tok je hecen=D.

Podzravček!